Poczytaj ze Swallow

Dużo czytam. Wieczór z książką cenię sobie bardziej niż oglądanie serialu. Podobnie mam z postrzeganiem ludzi. Czytasz? Jesteś od razu bardziej sexy. Mogę z Tobą pogadać o czymś ciekawym, a jeśli polecisz mi jakiś tytuł, który mnie pochłonie to od razu inaczej na Ciebie będę patrzeć.

Tak działa lektura. Pozwalają ruszyć w odległą przygodę bez konieczności wychodzenia z łóżka. Mogę wtedy brać udział w mordzie, horrorze i seksie jednocześnie popijając herbatę opatulona ciepłym dresem. Książka mnie wystraszy, podnieci, zasmuci i rozbawi lepiej niż niejeden człowiek. Jeśli nie czytasz to nie zaciekawisz mnie, a jeśli będziesz się tym jeszcze obnosił to zirytujesz.

Zaskakujące jest to, że czytanie książek ma swoje wzloty i upadki. W pewnym wieku się czyta ciągle, a później nadchodzi okres, gdzie przeczytamy tylko kilka rocznie. Tylko głupi ludzie uważają, że książki dla przyjemności czytają tylko kujony, prawiczki, i brzydkie laski. Prawda jest taka, że nie robią tego tylko idioci i proste jak patyczki od lodów laski. Nie można też oceniać kogoś po okładce. Nie jeden dres czyta Bukowskiego, a lala barbie delektuje się Kingiem lub Tolkienem.

Człowiek z książką jest seksowny. Możliwość pogadania o tym jest podniecająca. Wiedząc, że ktoś lubi ten sam tytuł co Ty masz wrażenie, że w łóżku też się dogadacie. Mało tego, czytanie razem też jest podniecające. Razem, pod kocem, zaczytani, a po kilku rozdziałach… no cóż, rączki i usta stworzą własną niesamowitą historię, którą będziecie wspominać niejednokrotnie.

Potrafię czytać na różne sposoby i żadne miejsce, czy pora nie są dla mnie złe. Wielokrotnie czytam w wannie z lampką wina. Zdarza mi się po figlach odpalić papierosa i jeszcze naga lub w pończochach zaczytać się na długie godziny. Przed pracą, po pracy, czy nawet w drodze do niej. Gdy mam ochotę każdy moment jest dobry, by przeczytać chociaż kilka stron. To taki orgazm dla mózgu i wyobraźni. Dzięki temu nie tylko moje ciało jest spełnione, ale i dusza. A Ty? Co czytasz oprócz mojego bloga?

 

Dodaj komentarz